And a long way back!

13 augustus 2013 - Cape Hillsborough, Australië

Ook vandaag weer een lange rijdag, terug naar de kust. De kids installeren zich op de achterbank, koptelefoons en luisterboek gereed, we kunnen vertrekken. Af en toe steekt er een kangaroe de weg over, we passeren road trains, maar verder is er niks of niemand te zien. Dus ook geen picknickplek. Gelukkig hebben we ons huis meegenomen en parkeren we langs de weg. Om vijf uur komen we aan in CAPE HILLSBOROUGH. Een leuke camping, met zwembad, en aan het strand. Die avond komen kangaroes en possums om beurten even een kijkje nemen bij de camper.

De volgende morgen op pad naar FINCH HATTON. Wandelschoenen en zwemkleding aan, water en broodjes voor de lunch in de rugzak en gaan. Eerst met tegenzin maar het wordt al snel een leuke tocht en boven aan is er de waterval met klimrotsen. Het zwemfeest kan beginnen. Maar BRRRR… wat is het water koud! Mats hangt de held uit en is als eerste koppie onder, Bente volgt maar de rest houd het bij natte voeten. Na een broodje te hebben gegeten gaan we weer terug, gelukkig naar beneden dat loopt een stuk gemakkelijker. Met een goed gevoel zitten we ’s avonds aan tafel en even later is het weer tijd voor ons bed.

1. Truus van Drie:
    19 augustus 2013
    lieve allemaal, het blijft verrassend en leuk met jullie verhalen en mooie foto's, maar ik kijk al naar jullie uit,
    liefs (o)ma Truus