Creek bad en Campfire

19 augustus 2013 - Paluma, Australië

Een vlot ritje vanuit CHARTERS TOWERS brengt ons in de buurt van PALUMA. We rijden het Paluma National Park in en rijden omhoog naar Little Creek. Mooie watervallen en lekker stroompje. Wel steile rit. Verder durven we niet met de vrachtwagen. De weg is te steil en smal. Dan maar onderaan de berg even bij de Big Creek kijken. Ook hier moeten we weer over een onverharde weg en een beetje omhoog, maar dan zien we de picknick plaats EN een campground. Hier gaan we vanavond staan. Er is voor de rest niemand te zien. Dus we zijn vanavond wellicht de enige gasten op de campground. Snel kleden we ons om voor het avondbad. Big Creek is heel mooi, maar bovenal lekker fris. Als gebruikelijk is Mats de eerste die het water test en al snel liggen we alle zes te badderen. Heerlijk.

Het mooie aan de nationale parken zijn ook de barbies. Ook hier weer 2 stuks en prima schoon. In het donker maken Bente en Michel de hamburgers en aardappels. Sandra en de boys zorgen voor een goede campground en hout voor het kampvuur.

Na het eten, in het donker en onder het genot van al het geluid van de dieren uit het woud, steken we het kampvuur aan en gaan we verhalen vertellen.

1. Ada:
    21 augustus 2013
    Prima plek dus.
    Het gevoel van helemaal alleen op de wereld.
    Kampvuurtje met natuurlijk marshmallows.
    Ik ben jaloers op jullie.