Warm onthaal

27 juli 2013 - Brisbane, Australië

De dag is aangebroken en Seger en Pelle zijn, zoals altijd weer vroeg op. Gaan we vandaag dan eindelijk naar je tante en oom, mama? Ontbijten, alles in de camper en vertrekken maar. Het is niet ver rijden en na een uurtje staan voor de deur. We worden warm ontvangen en voelen ons meteen thuis. De ‘Suske en Wiske’ strips worden uit de kast gehaald en ook de kids doen alsof ze thuis zijn. ‘s Avonds wordt er gebarbied Seger links, Pelle rechts en ome Rob er tussen in om de boys in de gaten te houden.

De volgende dag begint met een goed ontbijt, gebakken eitjes met baocon natuurlijk weer op de barbie en daarna komt mijn neef Marc met vrouw Michelle en dochter Amy op de koffie. Eerst wachten we even af maar daarna wordt er driftig gevoetbald met Amy en de vier van Drietjes. Na een half uur begrijpt Mats waarom Amy zo hard schiet. Ze speelt SOCCER! Gedold door een meisje. ’s Avonds gaan we met z’n achtjes uiteten bij de bowlsclub van tante Tineke.

Foto’s