Onze verblijf in Manly

23 juli 2013 - Sydney, Australië

Na een lange nacht de wekker gezet om niet ook nog de halve dag in bed te liggen. Om 10.30 uur plaatselijke tijd moeten we toch echt ons bed uit. Zelfs Seger en Pelle slapen nog terwijl zij altijd al om 7.00 uur wakker zijn. Het is dan ook niet te begrijpen dat het in Nederland nog diep in de nacht is en wij er al uit moeten. Goed en wel aangekleed gaan we dan toch op pad om Manly te verkennen. Sydney hebben we op het lijstje van morgen gezet omdat we dan nog met de boot naar de overkant moeten en daar is het echt te laat voor. Maar ook Manly mag er wezen. Lopend langs de water kant en na een goede wandeling naar stad komen we in het centrum. Eerst opzoek naar een goede adapter, want degene die we mee hebben genomen werkt helaas niet. Vinden we bij Humphery's. Hierna slenteren we nog wat verder en kunnen niet ongemerkt langs 'Yoghurtland' lopen. Oftewel 6 grote opgetopte 'Yoghurt's' voor ons neus. Hierna gaan we slenterend weer terug naar Q Station, ons verblijf in Manly. Onderweg komen we nog een kolonie Geelkuifkaketoes, EL ook dit is een mooi woord voor galgje, tegen. Kids in bad en daarna hebben we tijd om de notitieboekjes en de weblog bij te werken. Op tijd naar bed, want de volgende dag op pad naar Sydney!

Foto’s